פאפוס לילדים – איך לנפוש בראש שקט

פאפוס היא עיירת חוף בקפריסין, ומציעה אינספור אטרקציות ופעילויות כיפיות ומהנות לילדים ולכל המשפחה. כיוון שקפריסין נמצאת קרוב מאוד לישראל, זמן הטיסה אליה הוא קצר מאוד וניתן ומומלץ להגיע אליה גם עם  ילדים קטנים. כשבוחרים לעשות טיול משפחתי בקפריסין, יודעים כי אפשר למצוא שפע של פעילויות ואטרקציות איכותיות שיעבירו לכולם את הזמן בנעימים – גם למבוגרים וגם לילדים.

אז מה אפשר לעשות בקפריסין? הנה כמה המלצות שאסור לכם לפספס:

פארק מים

מי לא אוהב פארק מים? זוהי דרך נהדרת להתרענן מעט מהחום השורר בחוץ, ובמיוחד במדינה כמו קפריסין בה המעלות גבוהות בעונת הקיץ כמו החום השורר בארץ. ניתן למצא בקפריסין כמה פארקי מים גדולים המתאימים לכל הגילאים, ומבטיחים הנאה של כמה שעות עם שפע המתקנים במקום.

בפאפוס ישנו פארק מים גדול ומקסים הנמצא ממש על קו החוף, ובו יש עשרות מגלשות מים אתגריות ומתקני מים נוספים. יחסית לפארקים האחרים בקפריסין פארק זה נחשב קטן יחסית, אך אם החלטתם לסגור בית מלון בפאפוס ולא לבזבז את הזמן בנסיעות מחוץ לעיר, פארק המים הזה יהיה אטרקציה מצוינת עבורכם.

טיול ג'יפים

אטרקציה מדליקה נוספת, המתאימה לעונת החורף והקיץ, היא אטרקציה של טיולי ג'יפים ברחבי קפריסין כי אין דרך מיוחדת אחרת להכיר את המדינה היפה הזו. עבור משפחות ניתן להתאים מסלול ייעודי ומהנה לילדים ומבוגרים כאחד, כך שהמסלול יעבור בין מקומות מעניינים כמו מפלי מים, שמורות טבע פסטורליות, כפרים וטברנות המציעים שפע של מאכלים מקומיים וגם ביקור במנזרים וכנסיות מיוחדות. 

גם אם אתם קבוצה גדולה שג'יפ אחד לא יספיק לה, או שהנכם מעוניינים לצאת לטיול יחד עם עוד כמה משפחות – תשמחו לדעת כי ניתן לשכור גם מיניבוס מתאים שייקח אתכם לסיור ברחבי העיר.

הפלגה קסומה

כפי שהזכרנו, קפריסין היא מדינת אי המוקפת מים סביבה ולכן היא אטרקציה נהדרת להפלגות קסומות ומיוחדות. ההפלגות יעניקו לכם ולילדים כמה שעות של כיף והנאה עם פעילויות בידוריות, ארוחות איכותיות וגם אפשרות לעצירה כדי להשתכשך במי הים הצלולים.
מוזמנים לסגור חופשה בקפריסין באתר קפריזה וליהנות מחופשה בלתי נשכחת!

My Blog
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיולים בפאפוס
פאפוס, הייתה מקום הולדתה המיתולוגי של אפרודיטה, כך שתוכלו להיות בטוחים שתהיה לכם הרבה ארכיאולוגיה...
קרא עוד »
מאי 20, 2022
טור שולחן ערוך שירת דבורה
התנ"ך וטור שולחן ערוך הוא אחד הספרים העתיקים בעולם. זה קיים כבר מאות שנים והעניק השראה לאנשים מכל רחבי...
קרא עוד »
נוב 07, 2022
אימוני כושר לנשים, לשמור על הגזרה בקלות
נשים זקוקות לאימוני כושר מכיוון שהן צריכות להתמודד עם אתגרים רבים שגברים לא צריכים להתמודד איתם. הם...
קרא עוד »
פבר 28, 2023