איך לקדם את עמוד הפייסבוק של העסק?

איך לקדם את עמוד הפייסבוק של העסק?

נוכחות דיגיטלית היא בין האלמנטים השיווקיים החיוניים ביותר בעבור עסקים. יש לא מעט דרכים ליצור נוכחות דיגיטלית לעסק, החל מהקמת אתר, כתיבת בלוג, כתיבת כתבות למגזינים ברשת, פרופילים ברשתות החברתיות ועוד. דרך נהדרת ליצור נוכחות דיגיטלית ולקדם את העסק היא באמצעות הקמת עמוד פייסבוק. כיצד מנהלים את העמוד באופן מושכל? הנה כמה טיפים.

הכירו את האפשרויות

ניהול עמוד פייסבוק הפך בשנים האחרונות למקצוע לכל דבר, אך לא כל בעלי העסקים יכולים להרשות לעצמם לשלם לבעל מקצוע מידי חודש עבור ניהול הפרופיל העסקי. טוב לדעת שבהחלט ניתן לקדם את העמוד גם באופן עצמאי, כשיש מגוון רחב של אפשרויות. ראשית, ישנו הקידום האורגני המתבסס על תכנים איכותיים ושיווק בקבוצות פייסבוק שונות (על כך נרחיב בהמשך). נוסף לכך, ישנו הקידום הממומן של פייסבוק, ולצידו ישנה אפשרות לקדם את העמוד באמצעות קניית לייקים לפוסטים מחברה שעוסקת בתחום.

תכנים איכותיים ובעלי ערך

לפני שמתחילים לממן פוסטים או לרכוש לייקים, חשוב להכין אסטרטגיית תוכן ממוקדת מטרה ומותאמת לקהל היעד. גם אם תשלמו אלפי שקלים עבור קידום העמוד – אם התכנים שתעלו לא יהיו איכותיים ובעלי ערך, כנראה שלא תצליחו לגייס לקוחות חדשים ולמנף את העסק.

לכן, חשוב למצוא רעיונות מקוריים לפוסטים, החל מטיפים בתחום בו אתם עוסקים, פוסטים עם ערך, תכנים משעשעים ועוד. התאימו את התכנים, את השפה העיצובית ואת אופן הכתיבה לתחום שבו אתם עוסקים ולאופן שבו תרצו למתג את העסק שלכם.

פרסום בקבוצות פייסבוק

יש לא מעט קבוצות פייסבוק ברשת, וחלקן מאפשרות פרסום חופשי. לצידן יש קבוצות שלא מאפשרות לפרסם תכנים שיווקיים, אך כן מייעדות אחת לשבוע פוסט אחד בו ניתן להוסיף פרסומים שונים. חפשו את הקבוצות הללו, והכינו לעצמכם קובץ אקסל עם פירוט כל הקבוצות וימי הפרסום המותרים בהן – כך תוכלו לנהל את הקידום האורגני של העמוד באופן המיטבי.

לא קל לנהל עמוד פייסבוק, ולו כי מדובר במשימה שעשויה לגבות מכם זמן רב. לכן, מוטב להכין תכנית עבודה מסודרת וגאנט ממוקד, כך תוכלו לעבוד בקלות וביעילות. בהצלחה.