כל מה שאתם צריכים לדעת על תולעת הפארק

תמיד תהיתם מה זה תולעת הפארק? מדובר על תולעת שנראית עגולה עם רמז לאליפסה (נמטודה – Nematoda) והיא טפילית שמדביקה כלבים בלבד. השם שניתן לה "תולעת הפארק" הוא משום שהמקרים הראשונים, שאובחנו בארץ נראו בפרקים

כל מה שאתם צריכים לדעת על תולעת הפארק |

ביצי התולעת אשר נאכלות על ידי חיפושיות זבל קטנות, נמצאות לרוב בצואה של כלב נגוע ואלה, משמשות כפונדקאי ביניים עבור התולעת. חיפושית בודדת יכולה להכיל עד 200 תולעים. לא ממש מצב שכדאי להזניח כאשר הכלב שלנו נדבק בו

כאשר כלב שמשמש כפונדקאי סופי של התולעת, אוכל צואה או כל חומר מרקיב אחר, חיפושית נגועה או אוכל בע"ח אחר שאכל חיפושית כזו, החיפושית מתפרקת בקיבתו והתולעים משתחררות ועושות דרכן לקיבה אל כיוון אבי העורקים, במקרה כזה יש לגשת אל וטרינר חרום לצורך אבחון וטיפול ראוי. פתאום תולעת הפרק לא נשמעת כה חביבה.

מהם פרעושים שנדבקים בכלב |

הפרעושים, אלו שכולנו אוהבים לשנוא, הינם טפילים המסתובבים בחופשיות על שערות הכלב ופרוותו, ישנה מחזוריות כזו של פרעוש ביצה, זחל גולם ובוגר. הפרעוש שמתפתח מגולם, יכול גם להיות רדום מספר שבועות ולצאת כשיש שינוי בחום האזור

פרעושים, חיים ומתקיימים מסביבת דם קבועה. הזחלים מתפתחים בסביבת הכלב. ועל כל פרעוש ישנם בין תשע לאחת עשרה גלמים וזחלים בסביבתו.

מה זה פשפשים |

פשפשים, הם סוג של חרקים הניזונים מדם אדם, הם בדרך כלל באים בלילה. עקיצותיהם יכולות לגרום לכמה השפעות בריאותיות הכוללות פריחות בעור, השפעות פסיכולוגיות ותסמינים אלרגיים.

עקיצות פשפשים עשויות להוביל לשינויים בעור הנעים בין אזורים אדומים בעור, ועד שלפוחיות בולטות. תסמינים אלו, עשויים להימשך בין דקות עד ימים ובתווך, תזכו להופעתם של גירודים לא הכי נעימים.

תחושות לאחר עקיצת פשפשים |

חלק מהאנשים עשויים להרגיש עייפים או סובלים מחום לאחר עקיצת פשפש. בדרך כלל, אזורים בגוף שנחשפו להם, מושפעים יותר ולעיתים קרובות, מופיעים שלוש עקיצות ברציפות. באשר למחלות, לא ידוע כי עקיצות פשפשים מעבירות מחלה זיהומית כלשהם.

בכל אופן בין אם נעקצתם על ידי פשפשים או לא, גשו לרופא להמשך טיפול

My Blog
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה קרב מגע?
קרב מגע היא מערכת הגנה עצמית הכוללת טכניקות חבטה, התחבטות וזריקה.. המשלבת טכניקות איגרוף, היאבקות...
קרא עוד »
ינו 25, 2023
חיזוק האינטימיות: תובנות מפתח על שיפור חיי המין שלך עם אביזרים
בשאיפה לחיי מין מספקים יותר, השימוש האסטרטגי באביזרים צץ כדרך להעמקת האינטימיות ולהעצמת ההנאה....
קרא עוד »
פבר 17, 2024
האם מי שעוסק בפירוק רכבים מוציא חשבונית?
בבואנו לבחון הצעת מחיר שקבלנו לרכישת הרכב מחברת PRK פירוק רכבים, עלינו לזכור את היתרונות של התהליך....
קרא עוד »
אוג 01, 2021