מתג חכם – איזה מוצרי חשמל מומלץ לחבר אליו?

מתג חכם הוא מכשיר שיכול לעזור לך לשלוט בכל המכשירים החשמליים שלך (דוד חשמל למשל) ממתג אחד. זה תואם לכל סוגי התקעים החכמים, נורות ומכשירים אחרים. מתגים חכמים מיוצרים במיוחד עבור כל סוג של מכשיר. לדוגמה, אם יש לך נורה חכמה, זה ידרוש סוג שונה של מתג חכם מאשר אם יש לך תקע חכם.

ה-Smart Switch מגיע בשלושה סוגים שונים: הדגם הבסיסי שעוזר לשלוט על האורות והתקעים; הדגם המתקדם שעוזר לשלוט הן באורות והן בפלאגים; והדגם האולטימטיבי שעוזר לשלוט הן בנורות, בתקעים ובמכשירים אחרים, כמו גם בניהול הטמפרטורה.

מתגים חכמים הם אחד החידושים האחרונים בתעשיית החשמל. הם מאפשרים לך לשלוט במכשירים החשמליים שלך מהסמארטפון שלך, מה שאומר שאתה לא צריך לקום מהספה או המיטה כדי להדליק ולכבות אותם.

איפה נהוג להשתמש בו?

המתג החכם הוא כבר מוצר פופולרי באירופה ובאסיה, אבל הוא עדיין לא זמין בארצות הברית. מאמר זה ייתן לכם את כל המידע על אילו מכשירים מומלצים לשימוש עם מתג חכם ואיזו סוג צריכת חשמל הם דורשים.

מתגים חכמים מציעים לצרכנים דרך קלה לחסוך באנרגיה על ידי כיבוי המכשירים שלהם כאשר אין בהם צורך או על ידי ניטור כמות החשמל שהמכשירים שלהם צורכים. מתג חכם הוא מוצר חשמלי אלחוטי שניתן להשתמש בו כדי לשלוט ולנטר את החשמל בבית שלך. 

ניתן לחבר את המתג החכם לנתב או למודם הקיימים שלכם, אך הוא מגיע גם עם נתב ומודם אלחוטיים משלו. זה מאפשר לך ליצור רשת WiFi המשתרעת בכל הבית שלך, כך שאתה לא צריך לדאוג לגבי חיבור קווי.

>למדו איך טיימר לדוד יכול לעזור לכם

My Blog
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה לא כדאי לסדר גבות לבד
סידור גבות היא מומחיות ולקוסמטיקאית קל לסדר אותן כשהמטופלת שוכבת על מיטת הטיפולים. כך הקוסמטיקאית...
קרא עוד »
מאי 01, 2022
רצועה להליכון: כל המידע שצריך לדעת על החלפת רצועה להליכון
אם יש לכם הליכון בבית ואתם לא משתמשים בו, המאמר הבא כנראה לא בשבילכם, פשוט בגלל שאף פעם לא תצטרכו...
קרא עוד »
מאי 26, 2021
חדר בריחה למשפחות – חוויה מעולה לכל המשפחה
אם תבחרו לבלות במקום כמו חדר בריחה למשפחות אז תוכלו ליהנות מחוויה מצוינת לכל המשפחה שלכם וכזו אשר...
קרא עוד »
נוב 14, 2021